viernes, 22 de febrero de 2013

A NOSA HOMENAXE A ROSALÍA


Adiós, ríos; adiós, fontes;
Adiós, regatos pequenos;
adiós, vista dos meus ollos:
non sei cando nos veremos.
       Miña terra, miña terra                                  muiño dos castañares
       terra onde me eu criei                                  noites craras de luar
       hortiña que quero tanto,                              campaniñas trimbadoras
       figueiriñas que prantei                                  da igresiña do lugar

       prados, ríos, arboredas,                             amoriñas das silveiras
       pinares que move o vento,                         que eu lle daba ao meu amor
       paxariños piadores,                                    caminiños antre o millo
       casiña do meu contento,                            ¡adiós, para sempre adiós!


Hoxe foi o día de Rosalía de Castro e, coma non tivemos tempo de facer nada nas  aulas , aquí tedes unha parte do poema  ADIOS RÍOS, ADIOS FONTES, no que escribe sobre o lugar onde viviu.
ESPERAMOS QUE VOS GUSTE

No hay comentarios:

Publicar un comentario